| 1 |
A,C,I |
Introduction:CEFR B1.2レベルで要求される英語運用力とリーディングスキルズについての説明 Unit 7: In the Spirit of Suomi ? Finland’s Cultural Industry (1) Warm-up questions, Vocabulary, Paying attention to discourse markers (1) & Comprehension questions |
事前学修 |
シラバスを読む Warm-up QuestionsとVocabulary、本文を理解する。(1時間) |
| 事後学修 |
Warm-up QuestionsとVocabulary、本文をおさらいする。(1時間) |
| 2 |
A,C |
Unit 7: In the Spirit of Suomi ? Finland’s Cultural Industry (2) Reading passage, Graphic Summary & Writing and discussion |
事前学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryをおさらいする。(0.5時間) |
| 3 |
A,C |
Unit 8: Cord Blood (1) Warm-up questions, Vocabulary, Paying attention to discourse markers (2) & Comprehension questions |
事前学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingをおさらいする。(0.5時間) |
| 4 |
A,C |
Unit 8: Cord Blood (2) Reading passage, Graphic Summary & Writing and discussion |
事前学修 |
Warm-up QuestionsとVocabulary、本文を理解する。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Warm-up QuestionsとVocabulary、本文をおさらいする。(0.5時間) |
| 5 |
A,C |
Unit 9: Graffiti: From Graffiato to Hip Hop (1) Warm-up questions, Vocabulary, Time order (1) & Comprehension questions |
事前学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryをおさらいする。(0.5時間) |
| 6 |
A,C |
Unit 9: Graffiti: From Graffiato to Hip Hop (2) Reading passage, Graphic Summary & Writing and discussion |
事前学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingをおさらいする。(0.5時間) |
| 7 |
A,C |
Unit 10: Human Genetic Engineering (1) Warm-up questions, Vocabulary, Time order (2) & Comprehension questions |
事前学修 |
Warm-up QuestionsとVocabulary、本文を理解する。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Warm-up QuestionsとVocabulary、本文をおさらいする。(0.5時間) |
| 8 |
A,C |
Unit 10: Human Genetic Engineering (2) Reading passage, Graphic Summary & Writing and discussion |
事前学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryをおさらいする。(0.5時間) |
| 9 |
A,C |
Unit 11: Dr. Martin Luther King, Jr., a Man of Passionate Callings (1) Warm-up questions, Vocabulary, Cause and effect (1) & Comprehension questions |
事前学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingをおさらいする。(0.5時間) |
| 10 |
A,C |
Unit 11: Dr. Martin Luther King, Jr., a Man of Passionate Callings (2) Reading passage, Graphic Summary & Writing and discussion |
事前学修 |
Warm-up QuestionsとVocabulary、本文を理解する。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Warm-up QuestionsとVocabulary、本文をおさらいする。(0.5時間) |
| 11 |
A,C |
Unit 12: The Liberty Bell, a Very Significant Symbol (1) Warm-up questions, Vocabulary, Cause and effect (2) & Comprehension questions |
事前学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Comprehension QuestionsとGraphic Summaryをおさらいする。(0.5時間) |
| 12 |
A,C |
Unit 12: The Liberty Bell, a Very Significant Symbol (2) Reading passage, Graphic Summary & Writing and discussion |
事前学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingに取り組む。(0.5時間) |
| 事後学修 |
Writing and DiscussionとFurther Readingをおさらいする。(0.5時間) |
| 13 |
A,C |
到達度確認テストとまとめ |
事前学修 |
今学期学んだ内容をおさらいする。(1時間) |
| 事後学修 |
今学期学んだ内容をおさらいする(1時間) |